Fervex w stylu Brand Friendly

Agencja Schulz Brand Friendly jest twórcą nowej reklamy telewizyjnej dla marki Fervex. A&D Pharma, wyłączny dystrybutor w Polsce leku Fervex – jednego z wiodących produktów kategorii C&F (przeziębienie & grypa) – wspólnie z agencją Schulz Brand Friendly zrealizował produkcję nowego spotu telewizyjnego dla tej marki.

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała międzynarodowy przetarg na kreację i produkcję spotu reklamowego. Nowa reklama będzie emitowana w polskiej, rumuńskiej oraz bułgarskiej telewizji. Zadaniem agencji była kreacja i produkcja spotu telewizyjnego oraz organizacja sesji zdjęciowej do materiałów BTL. Pomysł kreatywny musiał idealnie połączyć potrzeby trzech rynków, uwzględniając m.in. różnice kulturowe. Zwycięska kreacja została pozytywnie oceniona oraz wybrana jako najlepsza przez badane osoby we wszystkich zaangażowanych krajach.

Jest to kolejna kampania o charakterze międzynarodowym realizowana dla firm branży farmaceutycznej. Całościowe podsumowanie ubiegłorocznej jesienno-wiosennej kampanii leku na ból gardła Tantum Verde, pokazało bardzo dobre rezultaty we wszystkich czterech krajach, gdzie emitowany był spot. Badania powadzone po kampanii wykazały znaczący wzrost świadomości produktu wśród konsumentów z Polski, Słowacji, Węgier i Rumuni.

O agencji Schulz Brand Friendly:
Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

http://www.pressoffice.pl/zdrowie,t1156569107?more=1147543135

Related posts

Top