Nowa odsłona zup do gotowania marki WINIARY – większe kawałki warzyw, udoskonalone receptury i unowocześnione opakowania! Informacja żywieniowa na odwrocie opakowania, bez konserwantów!

Warszawa, 11 października 2005r. Marka WINIARY, lider na rynku zup do gotowania wprowadza na rynek udoskonalone zupy do gotowania zawierające najlepszej jakości naturalne składniki. W zupach tych udoskonalono receptury i unowocześniono opakowania, a zawartość wzbogacono o większe kawałki warzyw, dzięki czemu zupy te smakują i wyglądają jak prawdziwie domowe.

Dzięki udoskonalonym recepturom zupy do gotowania WINIARY mają teraz nowy, jeszcze lepszy smak oraz aromat świeżych ziół. Wychodząc naprzeciw trendom rynkowym i oczekiwaniom konsumentów obniżono w nich również zawartość soli; teraz każdy może dosolić zupy według własnego uznania. Z uwagi na łatwość i szybkość przygotowania zupy do gotowania WINIARY są doskonałą alternatywą wobec czasochłonnego przygotowywania zup domowym sposobem.

Warto podkreślić, że żadne zupy marki WINIARY (podobnie jak inne produkty w torebkach WINIARY: sosy, buliony, przyprawy, „Pomysł na”) nie zawierają konserwantów i nigdy ich nie zawierały. Wynika to ze stosowania najwyższej jakości składników, które przetwarzane są podczas opartej na suszeniu technologii produkcji nie wymagającej stosowania konserwantów. Jest to o tyle istotna informacja, że według badań przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK Polonia (na grupie 1000 kobiet w wieku 20-50 lat, które przygotowują zupy, styczeń 2005r) aż 40% kobiet podaje zawartość konserwantów jako jedną z głównych przyczyn nie używania zup w proszku.

Zupy do gotowania WINIARY otrzymały teraz także unowocześnioną szatę graficzną, dzięki czemu ich opakowania bardziej wyróżniają się na półce sklepowej. Opakowanie pełni również funkcję edukacyjną; oprócz informacji o sposobie przyrządzania zupy, na odwrocie opakowania umieszczono kolejną nowość tzw. „kompas żywieniowy”. Jest to graficznie opracowana informacja żywieniowa, w której znajdują się wszystkie niezbędne wiadomości o produkcie - wartość odżywcza, wartość energetyczna, kontakt do Serwisu Konsumenta, a także łatwe do wcielania w życie ciekawostki dotyczące odżywiania.

  „Marka WINIARY, ciesząca się dużym zaufaniem Polaków i rozpoznawana przez ponad
97% konsumentów, nieustannie dba o podnoszenie jakości swoich produktów. Najnowsze zmiany, jakich dokonaliśmy w naszych zupach do gotowania są kontynuacją strategii dostarczania konsumentom coraz lepszej oferty rynkowej. Wprowadzając do sprzedaży całkowicie odmienione zupy do gotowania liczymy na to, że nie tylko zyskają one akceptację naszych stałych klientów, ale także przekonają do siebie tych niezdecydowanych” –
powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager w Nestlé Polska.

 Udoskonalony skład i odświeżona szata graficzna dotyczy następujących dziesięciu smaków zup do gotowania marki WINIARY, czyli:

·         Barszcz Biały WINIARY

·         Barszcz Czerwony WINIARY

·         Żurek WINIARY

·         Zupa Grochowa WINIARY

·         Rosół z kury z makaronem WINIARY

·         Zupa jarzynowa WINIARY

·         Zupa ogórkowa WINIARY

·         Zupa pomidorowa z makaronem WINIARY

·         Krupnik polski WINIARY

·         Zupa fasolowa WINIARY.

 Wszystkie te zupy charakteryzuje doskonała jakość, potwierdzona nie tylko wieloletnim zaufaniem konsumentów do marki, ale także uznaniem instytucji naukowych. Przykładowo, Barszcz Biały i Zupa Grochowa WINIARY jako jedyne zupy na rynku polskim posiadają znak jakości „Q” przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.

 W porównawczych badaniach konsumenckich przeprowadzonych na początku bieżącego roku metodą tzw. „ślepych testów” przez instytut badawczy GfK Polonia prawie 60% konsumentów wybrało Barszcz Biały WINIARY jako najlepszy (w porównaniu z produktem konkurencyjnym). Konsumenci wskazali, że w Barszczu Białym WINIARY lubią jego doskonały smak, odpowiednią konsystencję, wygląd i zapach. Podkreślają również, że w porównaniu z konkurencją Barszcz Biały WINIARY jest idealnie kwaśny, mniej słony i lepiej doprawiony. Takie same opinie zebrał w teście Żurek WINIARY, wybrany jako najlepszy przez prawie 60% konsumentów. Ocenili oni, że w porównaniu z konkurencyjnym na rynku produktem lepiej oceniają Żurek WINIARY za konsystencję, kolor i wygląd. Do gustu bardziej przypadła im również idealna kwaśność, lepsze doprawienie i mniejsza zawartość soli.

Zupy do gotowania w torebkach to bardzo ważna kategoria produktów kulinarnych w Polsce. Marka WINIARY jest na tym rynku zdecydowanym liderem z udziałem wartościowym prawie 65% (dane: AC Nielsen za kwiecień/maj 2005r.). Rynek zup do gotowania w Polsce jest stabilny, przy czym udziały marki WINIARY rosną w nim nieprzerwanie od 2002 r. Trzy najbardziej popularne wśród konsumentów smaki to: barszcz czerwony, barszcz biały i żurek. O popularności Barszczu Białego WINIARY niech świadczy fakt, że Polacy spożywają codziennie prawie 170 tysięcy jego porcji.

Wprowadzeniu całkowicie odmienionych zup do gotowania WINIARY towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych stacjach telewizyjnych, w wybranej prasie handlowej oraz materiałami POS.

 

Źródło Winiary. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top