Superbrands 2013 dla marek Nestlé!

Marki należące do portfolio Nestlé ? kluczowego producenta żywności w Polsce oraz lidera na rynku światowym ? wyróżniono prestiżowym tytułem Superbrand w aż 6 kategoriach. Tym samym zostały uznane za najlepsze brandy w kraju, które cechuje wysoka jakość produktów, silna obecność na rynku oraz siła wizerunkowa. Wyboru dokonali konsumenci oraz eksperci ds. marketingu.

Laureatami tytułu Superbrand 2013 zostały następujące marki z portfolio Nestlé:

- Kategoria: Artykuły dla dzieci i niemowląt ? Bobo Frut, Gerber, Nestlé

- Kategoria: Artykuły spożywcze ? WINIARY (pobierz informację prasową o nagrodzie dla marki WINIARY), Nestlé (płatki śniadaniowe), Nesquick

- Kategoria: Soki, napoje, wody: Nałęczowianka, Neste

- Kategoria: Kawa i herbata ? Nescafé

- Kategoria: Słodycze, lody, przekąski ? Nestlé

- Kategoria: Marki korporacyjne ? Nestlé

Jako kluczowy producent żywności w Polsce czujemy się zobowiązani nie tylko do troski o wysoką jakość produktów, ale również do kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych konsumentów. Wyróżnienie marek Nestlé aż w 6 kategoriach potwierdza zaufanie do naszych produktów, a tym samym słuszność realizowanej strategii. Miejsce w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek w Polsce zobowiązuje również do nieustających starań w obszarze innowacji produktowych ? mówi Beata Krawczyk, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A.

W tegorocznej edycji Superbrands o zaszczytny tytuł walczyły 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach. Wszystkie podlegały 2-etapowemu Procesowi Certyfikacji, który obejmował badanie konsumenckie on-line na próbie 15 tys. respondentów oraz ocenę ekspercką przez przedstawicieli Rady Marek Certyfikat Superbrands 2013.

***

Nestlé jest nie tylko liderem w produkcji żywności na świecie, ale również największym inwestorem w badania i rozwój w swojej branży. Firma posiada 28 centrów badawczo-rozwojowych, zatrudniających 5 000 specjalistów ds. badań nad żywieniem oraz doskonaleniem produktów. Nacisk na pogłębione analizy w celu stworzenia zdrowych, wartościowych wyrobów spożywczych o najwyższej jakości jest podstawowym założeniem Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości (Creating Shared Value) Nestlé. Firma nie ustaje też w staraniach na rzecz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Cel wynikający ze strategii Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie (Nutrition, Health and Wellness) Nestlé realizuje poprzez szereg programów społecznych. Prowadzi m.in. akcję edukacyjną ?Żyj smacznie i zdrowo?, skierowaną do młodzieży gimnazjalnej czy też ogólnopolski projekt adresowany do przyszłych dietetyków.

Authors

Related posts

Top