Unikalne wrażenia smakowe z nową kawą limitowanej edycji Naora

Firma Nespresso jest pionierem w zastosowaniu nowego, wyrafinowanego procesu przygotowywania kawy wywodzącego się z branży winiarskiej, wykorzystanego podczas produkcji gatunku Late Harvest Limited Edition

Warszawa, kwiecień 2012 r. – Zapraszamy smakoszy kawy do odkrycia nowego wspaniałego smaku. Firma Nespresso udostępnia wyjątkową kawę Grand Cru Naora w limitowanej edycji wiosna 2012. Pracując nieustannie nad odkrywaniem nowych linii aromatycznych, firma opracowała kawę Naora, która została przygotowana z taką samą precyzją i pasją, jak najlepsze wina. Dzięki bliskiej współpracy z Krajową Federacją Kolumbijskich Plantatorów Kawy Eksperci Nespresso zainspirowali się enologią w celu opracowania pionierskiego procesu „późnego zbioru”, zapewniając maksymalnie długi proces dojrzewania ziaren kawy. Ekspertom firmy udało się uzyskać wyjątkowo owocowy smak kawy Naora przypominający czarną porzeczkę i borówkę, otwierając smakoszom odmian Nespresso drzwi do poznania nowej i unikalnej propozycji.

Zastosowanie bardzo rygorystycznego systemu kontroli stanowiło wyzwanie, które firma Nespresso postawiła sobie w celu uzyskania ziaren dojrzewających przez maksymalnie długi okres, co zapewnia kompleksowy smak odmiany Naora. Ziarna kolumbijskiej odmiany Castillo zostały wybrane, ponieważ mogą one osiągnąć bardzo wysoki stopień dojrzałości, wciąż pozostając na krzaku. Ziarna tej odmiany nabierają wyjątkowych właściwości, takich jak większa gęstość i rozmiar, a także wchłaniają maksymalnie dużo substancji odżywczych, co umożliwia uzyskanie bogatszych aromatów. Przygotowanie odmiany Naora wymagało niezwykłej precyzji i spełnienia określonych wymagań. W przypadku zebrania ziaren przez Nespresso nawet w kilka dni po optymalnym terminie w surowcu pojawiłyby się nuty fermentacji, co oznaczałoby jego zmarnowanie.

Naora jest kawą o średniej konsystencji, z lekką goryczką, kwasowym posmakiem i intensywnością na poziomie 5, w skali od 1 do 10.  Połączenie wysokiej jakości ziaren czystej kawy Arabica z regionów Kolumbii, znanych z odmian łagodnych i słodkich dzięki klimatowi, nadaje kawie Naora doskonały aromat, zrównoważony smak i aksamitną konsystencję.  Długi okres dojrzewania umożliwia uzyskanie wyjątkowej kompleksowości smaku zawierającego nuty czarnej porzeczki i borówki. Kawę Naora najlepiej podawać jako espresso (40 ml), a także w recepturach z mlekiem, gdzie tworzy łagodną harmonię smaków orzecha włoskiego i laskowego.

Naora dostępna jest w sprzedaży od 2 kwietnia 2012 r. w cenie 17,60 zł za opakowanie (10 kapsułek) w warszawskim butiku Nespresso, sklepie internetowym marki oraz poprzez całodobową inforlinię.


Filiżanki Limited Edition Premium Espresso

 

W celu uczczenia premiery najnowszej kawy Grand Cru limitowanej edycji Naora, firma Nespresso oferuje dwa eleganckie wzory filiżanek i spodków Premium Espresso zdobionych przez francuską artystkę Laurence Bost ze studia kreatywnego Onze Dixieme.  Białe porcelanowe filiżanki stworzone przez francuskiego projektanta Christiana Ghion zainspirowane zostały dwiema najważniejszymi fazami tego unikalnego procesu: wzór w kolorze srebrnym symbolizuje proces dokładnej selekcji najlepszych krzewów i ziaren kawy, a wzór w kolorze purpurowym oznacza czas potrzebny dla całkowitego dojrzenia ziaren kawy.

 

Zestaw 2 filiżanek i spodków do espresso dostępny jest w cenie 135,00 zł.

 

***

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 7000 pracowników. W 2011 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 270 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2011 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

* * * 

Authors

Related posts

Top