Wygraj weekend na Lazurowym Wybrzeżu i przeżyj niezapomniane chwile w restauracji serwującej dania inspirowane kawą Crealto

Firma Nespresso ogłasza konkurs fotograficzny w serwisach Facebook, Twitter i Instagram z okazji premiery kawy Crealto Limited Edition

Warszawa, 6 września 2012 r. ? Weekend na przepięknym Lazurowym Wybrzeżu i wyjątkowy obiad w renomowanej restauracji - taka miła odskocznia od codzienności brzmi jak marzenie. Masz szansę, by je spełnić, biorąc udział w konkursie Nespresso inspirowanym Crealto - nową limitowaną edycją kawy Grand Cru. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować przysmaków inspirowanych kawą Crealto, serwowanych przez Mirazur, jedną z 50 najlepszych restauracji na świecie.

Wybór uhonorowanej gwiazdkami Michelin restauracji Mirazur jako miejsca głównej nagrody w konkursie jest bardzo trafny. Alexis Rodriquez, specjalista Nespresso w dziedzinie zielonej kawy, zainspirował się stosowanymi przez Mauro Colagreco, szefa kuchni i właściciela Mirazur, technikami długiego palenia kawy w niskiej temperaturze. Połączenie kreatywnych zdolności z dziedziny gastronomii i parzenia kawy zaowocowało stworzeniem Crealto. Kawa ta charakteryzuje się łagodnymi nutami palonych ziaren właśnie dzięki zastosowaniu przez Nespresso metody długiego palenia.

Aby wziąć udział w konkursie Crealto, wystarczy zrobić zdjęcie utrwalające chwilę z ulubioną kawą Nespresso i umieścić je w serwisie społecznościowym. Wybrać można oficjalny fanpage Nespresso w serwisie Facebook, serwis Twitter (hashtag: #Crealto) lub Instagram (hashtag: #Crealto). Zastosowanie mają ogólne warunki, które można znaleźć na stronie internetowej (https://www.facebook.com/nespresso/app_252748314838574).

Konkurs fotograficzny Crealto potrwa do 25 września 2012 r.

Crealto ? kawa Grand Cru Limited Edition od Nespresso

Wyjątkowa kawa Crealto posiada intensywność 8 w skali od 1 do 10. Powstała z mieszanki zawierającej wyłącznie kawy Arabika, co umożliwia delektowanie się jej bogatym aromatem. Podawana z mlekiem lub bez, dzięki długiemu czasowi palenia harmonijnie uwalnia wszystkie subtelne nuty smakowe, które utrzymują się przez dłuższy czas. Kawa Crealto smakuje najlepiej w formie espresso (40 ml), ale można także podawać ją z mlekiem. Po dodaniu kropli mleka kawa Crealto uwolni subtelny aromat orzechowy. Miłośnicy cappuccino odkryją natomiast ukryte w mieszance nuty laskowych orzechów.

Nazwa Crealto utworzona została z połączenia słów ?Createur? i ?Alto? oznaczającego alta cucina (wyrafinowana kuchnia). Crealto jest nową kawą Limited Edition od Nespresso. To wyjątkowa mieszanka spoza firmowej kolekcji 16 stale oferowanych kaw Grand Cru. Firma Nespresso oferuje innowacyjną i unikalną edycję limitowaną zazwyczaj klika razy w ciągu roku przez krótki okres, zapewniając Członkom Klubu dostęp do nowych smaków i podkreślając swoją znajomość trendów w dziedzinie kawy.

Aby umożliwić poznanie nowej limitowanej edycji Grand Cru firmy Nespresso, Mauro Colagreco przygotował dla klientów Nespresso cztery przepisy na wyśmienite napoje na bazie kawy Crealto: ?Dark Coco Zest?, ?Velvet Pistachio?, ?Oriental Perfume Espresso? i ?Orange Refresher?.

Kawa oferowana jest w białych kapsułach z brązowymi smugami przypominającymi sposób dekorowania potraw przez szefów kuchni. Opakowanie to odzwierciedla wyrafinowany charakter kawy.

MAURO COLAGRECO

Wschodząca gwiazda ekskluzywnej kuchni, Argentyńczyk włoskiego pochodzenia, którego zadziwiająca kreatywność objawia się przez kunsztowny dobór składników. W roku 2012 został nagrodzony drugą gwiazdką Michelin za nowoczesne i innowacyjne potrawy serwowane w należącej do niego restauracji Mirazur w Menton na Lazurowym Wybrzeżu.

ALEXIS RODRIGUEZ

Specjalista Nespresso w dziedzinie zielonej kawy. Podróżuje po całym świecie i odwiedza plantacje słynące z ziaren kawy wysokiej jakości. Jego wiedza i pasja pomogły stworzyć bogatą ofertę mieszanek Grand Cru firmy Nespresso.

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 7000 pracowników. W 2011 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 270 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2011 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

 

* * *
Dodatkowe informacje o marce dostępne są:

w butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek ? piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na stronie www.facebook.com/nespresso

 

Authors

Related posts

Top