Chiquita-Horton

Bohaterowie filmu „Horton słyszy Ktosia!” na bananach Chiquita! 

Rusza unikalna promocja konsumencka bananów firmy Chiquita, związana z najnowszym filmem Studia Blue Sky pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Po raz pierwszy na bananach Chiquita, poza regularnymi naklejkami, pojawią się promocyjne naklejki z postaciami z filmu. Będzie ich łącznie 12 rodzajów – z różnymi postaciami z filmu. Promocja potrwa od 28 marca do 1 maja 2008r. „Horton słyszy Ktosia!” wejdzie na polskie ekrany 11 kwietnia i będzie zabawną, przygodową historią dla całej rodziny, opowiadającą o perypetiach niezwykłego słonia Hortona, który słyszy… głosy nie z tego świata. Atrakcyjna promocja to sposób na zwrócenie uwagi konsumentów na zdrowe i dostępne cały rok banany Chiquita. 

O Promocji
Chiquita, wspólnie z wytwórnią 20th Century Fox, przygotowała ogólnoeuropejską kampanię skierowaną do dzieci i rodziców, której celem jest nagłośnienie wspólnego przedsięwzięcia obu firm poprzez promowanie zarówno zdrowej przekąski, jaką są banany, jak i najnowszej, familijnej produkcji - „Horton słyszy Ktosia!”.  

Mechanizm promocji w sklepach będzie polegał na oznaczeniu każdej kiści bananów Chiquita naklejkami z bohaterami filmu. Promocja będzie miała formę ogólnopolskiej loterii, w której można wziąć udział wysyłając SMS. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach POS w sklepie. 

Nagrodą główną w konkursie promocyjnym będą tropikalne wakacje na Sri Lance dla całej rodziny (4 osoby). Pozostałe nagrody to 50 zestawów składających się z przenośnego odtwarzacza DVD wraz z zestawem 2 filmów DVD – „Epoka Lodowcowa” i „Epoka Lodowcowa 2” oraz 2000 pluszaków Horton.

Unikalna kampania, łącząca świeże owoce i premierę animowanego filmu, to podkreślenie kluczowych przesłań marki Chiquita – banany to przede wszystkim zdrowa i smaczna przekąska. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci, ale również i całej rodziny. 

W Polsce kampania podzielona będzie na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska w ramach, których Agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie www.chiquita.pl.
Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające, przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (w RMF FM, radiu ZET i sieci radia Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection Sp. z o. o.  

O Filmie
Studio Blue Sky, które na swoim koncie ma m.in. takie filmy jak: „Epoka Lodowcowa”, przygotowało kolejny, familijny film animowany pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Przygody słonia Hortona powstały na podstawie książki Dr. Seuss'a. Jest to zabawna i wzruszająca opowieść, która przenosi widza do niezwykłego świata – świata, którego nie można zobaczyć, ale można usłyszeć. Jeśli tylko uważnie się słucha…  

„Horton słyszy Ktosia!” to opowieść o dwóch światach, jeden z nich jest wielki, drugi bardzo, bardzo mały. Bohaterowie filmu są mieszkańcami bujnej i zielonej dżungli, która kryje wiele tajemnic.  

Wszystko zaczyna się od drobnego pyłka kurzu. Słoń Horton wiedzie beztroskie życie w dżungli, gdy nagle dostrzega płynącą w powietrzu drobinkę kurzu i słyszy coś, co wydaje mu się cichutkim, choć dramatycznym wołaniem o pomoc. Czy to możliwe, że dochodzi ono z… pyłka kurzu? Horton nabiera przekonań, że w drobince kurzu kryje się cały świat, który on jeden może uratować. Czeka go nie lada wyzwanie, bo wszyscy dookoła myślą, że zwariował i chcą go powstrzymać…  

Głównymi bohaterami filmu są: słoń Horton i Burmistrz Ktosiowa. W polskiej obsadzie dubbingowej usłyszymy m.in.: Michała Żebrowskiego oraz Bartosza Opanię. Dystrybutorem filmu jest firma Imperial-Cinepix.

O Firmie Chiquita Brands International
Firma Chiquita jako pierwsza rozpoczęła handel bananami i ma w tym ponad stuletnie doświadczenie. Uprawa owoców to pasja w Chiquicie. Niebieska naklejka z logo Chiquita na bananie to gwarancja najwyższej jakości – tego, że owoce pochodzą z najlepszych upraw i zostały wyselekcjonowane.

Chiquita jest wiodącym na świecie sprzedawcą, producentem i dystrybutorem wysokiej jakości świeżych oraz przetworzonych artykułów spożywczych od bananów poprzez inne owoce, aż po zielone sałaty. Wszystkie produkty firmy Chiquita są tak przygotowane, aby zdobyć serca i uśmiechy konsumentów na całym świecie. Chiquita chce pomóc konsumentom na całym świecie cieszyć się z jedzenia zdrowych i pożywnych, świeżych produktów.

Produkty firmy sprzedawane są pod markami Chiquita® premium i Fresh Express® premium. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej – www.chiquita.com i www.chiquita.pl. Przedstawicielstwem firmy Chiquita w Polsce jest firma Chiquita Poland Sp. z o.o, z siedzibą w Krakowie.

Authors

Related posts

Top