Wspólne przedsięwzięcie markowych gigantów

Chiquita i 20th Century Fox promują film „Horton słyszy Ktosia!” i banany   

Chiquita i 20th Century Fox połączyły swe siły, wspólnie promując najnowszą produkcję Studia Blue Sky pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Na polskich ekranach nowe dzieło twórców m.in. „Epoki Lodowcowej”, będzie można oglądać już 11 kwietnia 2008 r. Po raz pierwszy także, w okresie od 28 marca do 1 maja 2008r., na bananach Chiquita pojawią się naklejki z bohaterami filmu, a na www.chiquita.pl najmłodsi znajdą gry i konkursy, w których nagrodami będą pluszowe Hortony, odtwarzacze DVD oraz wycieczka dla 4 osób na Sri Lankę. Wspólne przedsięwzięcie obu firm ma na celu promowanie zarówno najnowszej familijnej produkcji filmowej, jak również zdrowej i smacznej przekąski, jaką są banany Chiquita. 

Wspólny projekt firmy Chiquita i 20th Century Fox:
Współpraca dwóch światowej sławy marek plasuje film „Horton słyszy Ktosia!” jako jedną z najciekawszych propozycji filmów familijnych roku, która zwraca jednocześnie uwagę na świeże, dostępne cały rok banany Chiquita, jako naturalny wybór dla dzieci i zdrową przekąskę. 

„Atrakcją dla najmłodszych jest nie tylko sam film, ale pełna bohaterów filmu strona www.chiquita.pl, z licznymi atrakcjami dla najmłodszych - począwszy od zabawnego trailera filmu, poprzez grę flaszową, a skończywszy na rankingu na najsympatyczniejszą postać z filmu i konkursie na najciekawszą potrawę z bananów” – mówi Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager firmy Chiquita Poland Sp. z o.o.  

Niestandardowym elementem współpracy jest fakt, iż w trakcie trwania kampanii, na każdej kiści bananów, oprócz regularnych naklejek Chiquita, pojawią się promocyjne naklejki z bohaterami z filmu.

Aby wziąć udział w ogólnopolskiej loterii i wygrać atrakcyjne nagrody, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach reklamowych w sklepie. Wśród nagród, poza przenośnymi odtwarzaczami DVD, jest m. in. wycieczka dla całej rodziny (dla 4 osób) na Sri Lankę.  

Najnowszy, wspólny projekt 20th Century Fox i firmy Chiquita to połączenie dobrego smaku, zabawnej historii i uśmiechu na buzi każdego dziecka” - mówi Jacek Probulski z Imperial Cinepix, dystrybutora filmu na Polskę. „Dzięki współpracy z 20th Centaury Fox, pragniemy zachęcić najmłodszych oraz ich rodziców, do sięgania, śladami bohaterów filmu, po najzdrowszą z możliwych przekąsek, jaką są banany Chiquita - dodaje Renata Oleszczuk. 

O Filmie
Studio Blue Sky, które na swoim koncie ma m.in. takie filmy jak: „Epoka Lodowcowa”, przygotowało kolejny, familijny film animowany pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Przygody słonia Hortona powstały na podstawie książki Dr. Seuss'a. Jest to zabawna i wzruszająca opowieść, która przenosi widza do niezwykłego świata – świata, którego nie można zobaczyć, ale można usłyszeć. Jeśli tylko uważnie się słucha…

„Horton słyszy Ktosia!” to opowieść o dwóch światach, jeden z nich jest wielki, drugi bardzo, bardzo mały. Bohaterowie filmu są mieszkańcami bujnej i zielonej dżungli, która kryje wiele tajemnic.  Wszystko zaczyna się od drobnego pyłka kurzu. Słoń Horton wiedzie beztroskie życie w dżungli, gdy nagle dostrzega płynącą w powietrzu drobinkę kurzu i słyszy coś, co wydaje mu się cichutkim, choć dramatycznym wołaniem o pomoc. Czy to możliwe, że dochodzi ono z… pyłka kurzu? Horton nabiera przekonań, że w drobince kurzu kryje się cały świat, który on jeden może uratować. Czeka go nie lada wyzwanie, bo wszyscy dookoła myślą, że zwariował i chcą go powstrzymać…

Głównymi bohaterami filmu są: słoń Horton i Burmistrz Ktosiowa. W polskiej obsadzie dubbingowej usłyszymy m.in.: Michała Żebrowskiego oraz Bartosza Opanię. Dystrybutorem filmu jest firma Imperial-Cinepix.  

20th Century Fox
Marka 20th Century Fox jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek wśród wszystkich dostawców rozrywki, m. in. dzięki takim produkcjom jak „Epoka Lodowcowa”, „Epoka Lodowcowa II”, czy ostatnio goszczący na ekranach naszych kin „Alvin i wiewiórki”. Dystrybutorem filmu w Polsce jest firma Imperial-Cinepix. 

Chiquita
Firma Chiquita jako pierwsza rozpoczęła handel bananami i ma w tym ponad stuletnie doświadczenie. Uprawa owoców to pasja w Chiquicie. Niebieska naklejka z logo Chiquita na bananie to gwarancja najwyższej jakości – tego, że owoce pochodzą z najlepszych upraw i zostały wyselekcjonowane.

Chiquita jest wiodącym na świecie sprzedawcą, producentem i dystrybutorem wysokiej jakości świeżych oraz przetworzonych artykułów spożywczych od bananów poprzez inne owoce, aż po zielone sałaty. Wszystkie produkty firmy Chiquita są tak przygotowane, aby zdobyć serca i uśmiechy konsumentów na całym świecie. Chiquita chce pomóc konsumentom na całym świecie cieszyć się z jedzenia zdrowych i pożywnych, świeżych produktów.

Produkty firmy sprzedawane są pod markami Chiquita® premium i Fresh Express® premium. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej – www.chiquita.com i www.chiquita.pl. Przedstawicielstwem firmy Chiquita w Polsce jest firma Chiquita Poland Sp. z o.o, z siedzibą w Krakowie.

Authors

Related posts

Top